ردیاب شخصی و خودرو آراسیستم

ردیاب های مختلف ما مصارف گوناگون همچون نمایش مسیر حرکت شخص یا وسیله موردنظر، موقعیت یابی و یا شنود

ردیاب های مختلف ما مصارف گوناگون همچون نمایش مسیر حرکت شخص یا وسیله موردنظر، موقعیت یابی و یا شنود


مهمترین مورد از موارد ممکن در استفاده از ردیاب شخصی عبارتند از :

حفظ امنیت خانواده

به عبارتی باید گفت که هیچ چیز در زندگی مهمتر از خانواده نیست پس هرگونه اقدامی که بوسیله ی آن بتوان در افزایش امنیت برای خانواده و اعضای آن اطمینان کسب کرد، ارزش هزینه کردن و انجام دادن خواهد داشت.

با این تفاسیر استفاده از وسایلی مانند ردیاب شخصی برای کودکان به معنای حمله به حریم خصوصی فرزند شما نیست ، بلکه برای حفظ امنیت آنها است. هیچ چیز اطمینان بخش تر از این نیست که بدانید همه افراد در خانواده شما از آسیب مصون هستند. با دستگاه های ردیابی برای بچه ها، شما نه تنها کمتر نگران خواهید شد ، بلکه زمان بیشتری برای استراحت خواهید داشت.

ردیاب های شخصی برای بچه ها روز به روز محبوب تر می شوند و بازار GPS پررونق است. اگر این توانایی را داشتید که با یک راه حل ساده از خانواده خود محافظت کنید ، چرا چنین نمی کنید؟

دلایل زیادی وجود دارد که چرا می خواهید از ردیاب شخصی برای خانواده خود استفاده کنید ، اما در زیر لیستی از 12 مزایایی وجود دارد که خانواده شما می توانند از طریق دستگاه ردیاب شخصی از آن استفاده کنند.

نگاهی بیاندازید:

1. مراقبت و نظارت بر رفتار رانندگی در نوجوانان

بیشترین احتمال تصادف در هنگام رانندگی، هنگام جوانی است. با قابلیت ردیابی موقعیت مکانی می توانید سرعت رانندگی آنها را بررسی کنید. این باعث می شود نوجوان شما با دقت بیشتری رانندگی کند و بداند می توانید سرعت رانندگی آنها را بررسی کنید. با داشتن یک راننده نوجوان محتاط تر ، می توانید از بروز حادثه جلوگیری کنید.

2. اگر نوجوان یا همسرتان دچار سانحه شد ، مکان دقیق تصادف برای ارسال وسایل نقلیه اضطراری را می دانید.

فکر کردن در مورد سناریوهایی از احتمال اتفاق افتادن بدترین حالت ها هرگز سرگرم کننده نیست، اما با داشتن برنامه می توانید ایمنی و امنیت را در صورت وقوع هر چیزی تقویت کنید. با قرار دادن یک دستگاه ردیاب شخصی در اتومبیل نوجوان یا همسرتان، اگر اتفاق ناگواری رخ دهد می توانید با استفاده از هشدار ارسال شده به موبایل همراهتان و یا پنل آنلاینی شرکت هایی همچون aratracker از محل دقیق حادثه و ارسال وسایل نقلیه اضطراری برای کمک مطلع شوید. حتی اگر این یک موضوع آسان برای فکر کردن نیست، در دراز مدت با داشتن یک محافظت بیشتر در محل ، شما احساس بهتری خواهید داشت.

3.  دستگاه ردیابی در کوله پشتی کودک

بچه های بسیار جوان تمایل زیادی به پرسه زدن در اطراف را دارند که این به ویژه هنگام حضور در یک مکان شلوغ نگرانی هایی را برای والدین ایجاد خواهد کرد. اما یک راه حل وجود دارد تا مطمئن شوید که آنها در کجا هستند . هیچ چیز نگران کننده تر از از دست دادن فرزندتان نیست. چه در مرکز خرید، پارک و چه در مرکز شهر، از دست دادن فرزندتان بسیار ترسناک است و با داشتن دستگاه ردیابی شخصی کوچک ، می توانید اضطراب خود را کمتر کنید.

4.  دریافت هشدار به صورت پیامک یا ایمیل، درصورتیکه فرزند شما از مسیرهای مختلف و ناامنی از مدرسه به خانه و یا برعکس حرکت می کند.

قابلیت خوب دستگاه ردیاب شخصی ایجاد منطقه امن جغرافیایی است تا در صورت خروج کودک از این منطقه و یا مسیر بلافاصله آگاه شوید و بدانید آیا کودک شما از مسیر اصلی تخطی می کند و یا خیر. منطقه امن جغرافیایی اساساً قلمروهای آنلاین هستند که می توانید ایجاد کنید. ویژگی ای که تنظیم آن بسیار راحت است و به شما این امکان را می دهد که وقتی کودکتان مسیری غیر معمول را به خانه انتخاب می کند هشدارهایی را از طریق پیام کوتاه یا ایمیل دریافت کنید. با اطلاع شما از این اتفاق می توانید قبل از آنکه خطری کودکتان را تهدید کند از آن مطلع شده و کودکتان را از وقوع شرایط بد نجات دهید.

5.  دریافت هشدار از طرق ایمل و یا پیامک هنگام خروج فرزندتان از محدوده مدرسه

همانطور که در بالا و بحث منطقه امن جغرافیایی اشاره شد شما می توانید قلمروهای مختلف و بسیار متنوعی داشته باشید. ایده دیگر این است که یک زمین کوهستانی در اطراف قلمرو مدرسه ایجاد کنیم. با این کار از زمان ترک مدرسه و رفتن به خانه مطلع می شوید. این به شما امکان می دهد با توجه به ساعتی که در خانه خواهند بود برنامه ریزی کنید.

6. دستگاه ردیاب روی قلاده حیوانات خانگی

حتی با وجود اینکه نگهداری حیوانات خانگی به صورت فراگیر در فرهنگ ما نیست ولی باز هم هستند خانواده های زیادی که در خانه خود از حیوانات خانگی مثل سگ و یا گربه نگهداری می کنند. پیدا کردن سگ هنگام فرار بسیار دشوار است. یک راه حل ساده برای این کار قرار دادن دستگاه ردیاب حیوانات خانگی بر روی قلاده آنها است. این دستگاه گاهی به شکل قلاده است و یا همان ردیاب شخصی ارزان است که به صورت آویز به گردن حیوانات متصل می شود. علاوه بر قرار دادن دستگاه GPS بر روی قلاده حیوان خانگی خود ، می توانید یک هشدار مربوط به موقعیت مکانی را نیز تنظیم کنید تا اگر سگ شما حیاط منزلتان را ترک کرد، اخطاری را که به شما امکان سریع عمل کردن را بدهد دریافت کنید.

7. دنبال کردن اعضای خانواده را در سفرهای بین کشورها و یا سفرهای داخلی

وقتی یکی از اعضای خانواده تصمیم می گیرد به یک سفر بین المللی یا یک ماجراجویی برود ، دانستن این که در آن کجا هستند ، بسیار مهم است. مردم گاهی هنگام پیاده روی در بیابان گم می شوند یا صدمه می بینند. با کمک ردیاب شخصی می توانید آنها را سریعتر پیدا کرده و از ایمنی و لذت بردن سفر آنها اطمینان حاصل کنید.

8-  پیگیری و مراقبت از اعضای پیر خانواده

بسیاری از افراد سالخورده می خواهند خودکفا باشند. متأسفانه هرچه پیرتر می شویم ، بیشتر ممکن است که آسیب ببینند یا گم شوند. این امر به ویژه در صورتی که سالمند دچار زوال عقل یا آلزایمر است ، صادق است. طبق alz.org ، از هر 10 نفر بالای 65 سال ، 1 نفر از این افراد مبتلا به آلزایمر است. این بدان معناست که بسیاری از افراد سالخورده ممکن است فراموش کنند که در کجا هستند یا چه کاری انجام می دهند. با استفاده از ردیاب های سالمندان، می توانید مطمئن شوید که در مواقع اضطراری کجا هستند. این امر به شما در حفظ امنیت عزیزان کمک می کند در حالی که به آنها اجازه می دهید استقلال خود را نیز حفظ کنند.

9. بدانید که نوجوان شما در زمستان چه زمانی به مدرسه می آید ، تمرین می کند و غیره

زمستان زمان خطرناکی برای رانندگی است، به خصوص برای رانندگان مبتدی مانند نوجوانان. به عنوان والدین ممکن است هنگام ترک آنها برای گرفتن مکان در زمستان نگران باشید. و بارها از آنها می خواهید همیشه اطلاعات شما را در مورد مکانی که در آن هستند به روز کنند. با استفاده از ردیاب شخصی بدون نصب، دیگر نیازی نیست که آنها را با تماس یا پیام کوتاه به آنها آزار دهید. فقط می توانید GPS را بررسی کنید و تأیید کنید که آنها آن به مقصد خود رسیده اند.

10. به یافتن اتومبیل سرقت شده کمک کنید

شما ممکن است فکر نکنید که ماشین شما ممکن است سرقت شود،ولی آمار نشان از تعداد بالای سرقت اتومبیل می دهد. خودروهایی که هرگز دیگر یافت نمی شوند. پس بهتر است با استفاده از جی پی اس ردیاب در اتومبیل خود قبل از اینکه خیلی دیر شود و ماشین شما اسقاط شود آن را بیابید.

11- یادآوری جغرافیایی

راه حل جغرافیایی نه تنها برای هشدار دادن به شما هنگام یافتن چیزی یا شخصی مناسب است بلکه برای یادآوری نیز مفید است. به عنوان مثال ، اگر یک فروشگاه مورد علاقه دارید که اغلب به آن مراجعه می کنید ، می توانید یک منطقه امن جغرافیایی اطراف آن ایجاد کنید. نتیجه این امر این خواهد بود که اگر فرزند شما یا همسرتان به آن مکان وارد شده و یا در حال عبور از آنجا است به شما هشداری ارسال می شود و شما با اطلاع از این موضوع می توانید با او تماس گرفته و از او بخواهید چیزهایی را که احتیاج دارید خرید نماید. می توانید از روش ردیابی GPS به روش های فراوان استفاده کنید.

12.  کمک به مدیریت زمان

شما هرگز نباید تعجب کنید که همسرتان دوباره از محل کار به خانه می آید. با GPS ، فقط می توانید مکان آنها را بررسی کنید و به ترتیب برنامه ریزی کنید. این می تواند در مدیریت زمان به شما کمک کند تا از روز خود نهایت استفاده را ببرید.

-

همانطور که گفته شد ، هزاران روش وجود دارد که می توانید از GPS استفاده کنید. امنیت خانواده در صدر آن لیست قرار دارد. همیشه ارزش آنهایی را که از آنها مراقبت می کنیم و دوست داریم ایمن است.

  • فاطمه عرب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی